петък, март 12

За глупавите неща, които правят от нас хора

За какво си мислиш, читателю?

Някога пробвал ли си да погледнеш към небето докато вали сняг? Пробвал ли си да подреждаш музиката си папка по папка, за да е абсолютно прилежно всичко? Да се чудиш кой си? Да целунеш някого в тъмнината на нощта? Да се блъскаш в хората на улицата, докато слушаш Bittersweet Symphony на Verve, представяйки си, че си героя от клипа? Да пееш Singing in the rain под топлия летен дъжд с VV, докато търсиш цвете, което да оставиш на малкия мемориал на Майкъл срещу Народния театър? Искал ли си да изпълниш мечтата си повече от всеки друг и някой ден да даваш на хората музика, която да ги кара да танцуват или плачат? Някога чудил ли си се какво правиш там, с тези хора, when you don't belong there?
Някога бил ли си мен?
Ако да, дори и без да си ме чел, вече знаеш поне частица от това кой съм аз.
Част от малките глупави неща, които правят мен, теб, нас. Атомите от глупави неща, които ни различават и ни правят уникални, именно защото глупавото не винаги е порок.

И да...добре дошли в нашето скромно листче с драсканици.

2 коментара:

  1. Nina Anatchkova likes this sehr much <3 това се казва начало :Д

    ОтговорИзтриване
  2. *отговаря с "да" на всички без пеенето под дъжда с
    VV* или:

    да, да, да,
    искаме още вратотаванчене и го искаме до
    няколко часа най-късно, за да обискираме
    топлото нощно небе ( :

    ОтговорИзтриване